Kako funkcioniše Google AdWords?
Google AdWords funkcioniše po principu kreiranja kampanja. Kako bi se pokrenule kampanje, neophodno je pre svega kreirati nalog sa osnovnim podacima koji pokreću alatku. Nakon toga, podešavaju se kampanje na osnovu toga gde želite da se prikazuju oglasi – da li na mreži za pretragu ili na Display mreži ili pak u kombinaciji. Kada su kampanje kreirane prave se oglasne grupe u svakoj od njih, na osnovu različitih kategorija proizvoda/usluga. Na taj način možete lakše da organizujete sve o čemu će biti reči u daljem tekstu.
Zatim se kreiraju liste ključnih reči, pišu oglasi i podešavaju budžeti i ponude. Ključne reči su fraze ili reči koje aktiviraju oglas i koje se poklapaju sa terminima koje ljudi traže u pretraživačima. Kada im se prikaže oglas, to vam se ne naplaćuje. Vi ćete platiti samo onda kada neko klikne na oglas.
Cilj oglašavanja je dostići što veći broj konverzija. Konverzija je termin za akciju koju će posetioci na vašem veb-sajtu da naprave. Vi birate koji je to tip akcije – poziv, ili preuzimanje PDF dokumenta, popunjavanje kontakt forme ili čak obavljanje kupovine. Google AdWords sve to uredno beleži i svaka dalja optimizacija jeste u cilju povećanja broja konverzija.